პროექტის სახელწოდებაა მე ენერგიის ახალ წყაროს აღმოვაჩენ.ბავშვებმა უნდა მოიპოვონ ინფორმაცია ადამიანის მიერ ენერგიის გარდაქმნის და გამოყენების შესახებ უძველესი დროიდან დღემდე. ასევე მიპოვებენ ინფორმაციას მათთვის ნაცნობ გარემოში არსებული ბუნებრივი წყაროების შესახებ და დასხოს მათი გამოყენების გზები.
მოცემულ პროექტში მოსწავლეები ადარებენ სხვადასხვა სახის ენერგიის ღირებულებას და განსაზღვრავენ პრიორიტეტებს გამოთვლიან ოჯახურ პირობებში დახარჯული ენერგის; ფიზიკის პრინციპების გამოყენებით, ასევე იყენებენ ცხრილებს მონაცემების შესაყვანად და გრაფიკულად წარმოადგენენ მათ მიერ შემოთავაზებული ამოცანის ამოხსნის ზოგიერთ ასპექტს. აღნიშნული პრინციპების გააზრების შემდეგ ჯგუფებად დაყოფილი მოსწავლეები ქმნიან კითხვარს, რომლის საშუალებითაც საზოგადოებისგან იღებენ ინფორმაციასჯული ენერგიის შესახებ;
მოცემულ პროექტში მოსწავლეები ადარებენ სხვადასხვა სახის ენერგიის ღირებულებას და განსაზღვრავენ პრიორიტეტებს გამოთვლიან ოჯახურ პირობებში დახარჯული ენერგის; ფიზიკის პრინციპების გამოყენებით, ასევე იყენებენ ცხრილებს მონაცემების შესაყვანად და გრაფიკულად წარმოადგენენ მათ მიერ შემოთავაზებული ამოცანის ამოხსნის ზოგიერთ ასპექტს. აღნიშნული პრინციპების გააზრების შემდეგ ჯგუფებად დაყოფილი მოსწავლეები ქმნიან კითხვარს, რომლის საშუალებითაც საზოგადოებისგან იღებენ ინფორმაციასჯული ენერგიის შესახებ;
პროექტი საინტერესოა ფართო საზოგადოებისათვის.ჩემი აზრით,პროექტის აქტუალურობა უფრო დამაჯერებელი იქნება,თუ ჯერ მოვაგროვებთ ინფორმაციას მოცემულ რისკებთან დაკავშირებით.
ReplyDelete